۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

فروتن گل آرا مقابل بوکسور تایلندی شکست خورد و حذف شد

فروتن گل آرا مقابل بوکسور تایلندی شکست خورد و حذف شد

فروتن گل آرا نماینده وزن 60 کیلوگرم بوکس ایران در بازی های آسیایی اینچئون، با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف تایلندی شد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، فروتن گل آرا اولین نماینده بوکس ایران در هفدهمین دوره بازی های آسیایی امروز به مصاق سایلوم آردی بوکسور تایلندی رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب وی شد. گل آرا نماینده ایران در وزن 60 کیلوگرم بود.

 در دیگر رقابت های ملی پوشان ایران در اینچئون، احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم، جاسم دلاوری در وزن 91+ کیلوگرم  و سجاد محرابی در وزن 75 کیلوگرم به مصاف حریفانی از بوتان، چین و فیلیپین می روند. امین قاسمی پور در وزن 69 کیلوگرم با بوکسور عربستانی مبارزه خواهد کرد و علی مظاهری نماینده وزن 91 کیلوگرم تیم ملی بوکس نیز با بوکسور مغولستان مبارزه می کند.

تیم ملی بوکس ایران با 6 بوکسور در هفدهمین دوره بازی های آسیایی شرکت کرده است.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 

 

کد خبر 2376908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha